نانوپلاس

آیا روکش نانو سرامیکی ارزشش را دارد؟

فناوری نانو دیگر تنها یک زمینه تحقیقاتی امیدوار کننده نیست. بسیاری از راه حل های نانوتکنولوژی راه خود را به زندگی روزمره باز کرده اند – یکی از برجسته ترین آن ها استفاده از پوشش سرامیکی برای ضد آب شدن است. این دومین پوست “شیشه مایع” برای خودروها یا محلول اسپری برای ایجاد منسوجات پایدار است.  پوشش نانو و ضد آب با نانوپلاس-محصولات آماده، کنسانتره و مواد اولیه برای همه زمینه های استفاده. نانوپلاس متخصص شما برای حفاظت موثر از نانو است. ما طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهیم که متناسب با هر نیاز است. روکش سرامیکی برای خودرو، ساختمان، منسوجات یا سایر محصولات و مصالح – راه حل مناسب را پیدا خواهید کرد.

درباره پوشش نانو و ضد آب بیشتر بدانید! می توانید از طریق تلفن یا ایمیل با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم به شما در یافتن محصول مناسب برای نیازهای شما کمک کنیم!

پوشش نانو و ضد آب چگونه کار می کند؟

فناوری نانو این امکان را فراهم کرده است که تقریباً هر ماده ای ضد آب باشد. از منسوجات پایدار گرفته تا اتومبیل یا ساختمان: روکش سرامیکی یا روکش نانو راهی مطمئن برای جلوگیری از چسبیدن آب و خاک به هر سطحی است. ایده پشت یک پوشش نانو و ضد آب ساده است: یک لایه بسیار نازک از ذرات میکروسکوپی برای پر کردن هر منافذ سطح مواد استفاده می شود. پوشش نانو دومین پوست ضد آب و کثیفی را فراهم می کند. همچنین می تواند از خوردگی، خط و خش و نقاشی های دیواری محافظت کند. صرف نظر از نوع سطح یا مواد: پوشش نانو و ضد آب باعث افزایش طول عمر و دوام هر جسمی می شود که می توان روی آن اعمال کرد.

در کجا می توان از پوشش نانو و ضد آب استفاده کرد؟

از نانو روکش می توان در صنایع مختلف استفاده کرد و محصولات نانوپلاس طیف وسیعی از امکانات را برای کاربرد ارائه می دهد، مهم نیست که آیا می خواهید مواد را در طول فرایند تولید یا پس از آن ضد آب کنید.

پوشش نانو و ضد آب یک راه حل موثر برای زمینه ها و محصولات زیر است:

  • صنایع غذایی و بهداشتی: یک پوشش آبگریز (یا پوشش سرامیکی) می تواند بر روی سطوح مختلف اعمال شود. این امر به ویژه در صنایع غذایی و بهداشتی مفید است، جایی که درها، پیشخوان ها و بسیاری از مناطق دیگر که لمس می شوند، به کانونی برای باکتری ها، میکروب ها و موارد دیگر تبدیل می شوند. با پوشش ضد میکروبی خاص، پوشش نانو و ضد آب می تواند مهمانان، بیماران و کارگران را از تهدیدهای معمول سلامتی مصون نگه دارد و تمیز کردن و ضدعفونی کردن مبلمان و لوازم خانگی را بسیار آسان کند.
  • صنعت خودرو، هوانوردی و موارد دیگر: پوشش سرامیکی برای خودرو ، قایق یا هواپیما مزایای بسیاری را ارائه می دهد. سطح “شیشه مایع” رنگ و سایر سطوح دیگر را از خاک، خراش، خوردگی ، اشعه ماوراء بنفش و موارد دیگر حفظ می کند. پوشش سرامیکی و ضد آب برای خودروها یکی از رایج ترین کاربردهای فناوری نانو است.
  • صنعت ساختمان: پوشش سرامیکی و ضد آب فقط در داخل ساختمان ها قابل استفاده نیست ، بلکه می تواند در قسمت بیرونی بر روی عناصر و مصالح ساختمانی نیز استفاده شود. با یک پوشش سرامیکی می توان انواع سطوح را در برابر خاک ، رنگ و سایر انواع خوردگی مقاوم کرد.
  • صنعت نساجی: پوشش نانو و ضد آب نیز می تواند روی منسوجات اعمال شود.
  • حفاظت در برابر آب، خاک و موارد دیگر: مهمترین ویژگی پوشش نانو خاصیت آبگریزی آن است.
  • افزایش دوام: پوشش نانو و ضد آب سطوح را از آسیب ، اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل خورنده محافظت می کند.
  • پوشش سرامیکی و ضد آب با کیفیت بالای نانوپلاس طیف گسترده ای از راه حل ها را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد.

در هر کجا و هرجایی که می خواهید از پوشش سرامیکی و ضد آب با کیفیت بالا استفاده کنید: نانوپلاس به شما کمک می کند تا محصول مناسب را پیدا کنید. ما نه تنها راه حل های آماده ارائه می دهیم، بلکه می توانیم کنسانتره و مواد اولیه مورد نیاز برای ادغام حفاظت نانو در فرایند تولید را برای شما تهیه کنیم. آیا می خواهید در مورد محصولات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید یا برای یافتن راه حل مناسب برای نیازهای خود به کمک نیاز دارید؟ برای ما ایمیل بفرستید یا با ما تماس بگیرید! خوشحال می شویم به شما کمک کنیم روکش سرامیکی حرفه ای را پیدا کنید که مناسب شما باشد.

آیا روکش سرامیکی به قیمتش می ارزد؟

آیا روکش سرامیکی ارزشش را دارد؟ روکش سرامیکی این روزها مطمئناً محبوب است هر چند تصورات غلط زیادی وجود دارد. در پست امروز، من قصد دارم نگاهی بی طرفانه به واقعیت پوشش سرامیکی به اشتراک بگذارم و به شما کمک کنم تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. بیایید تبلیغات بازاریابی را کنار بگذاریم و به حقیقت نگاه کنیم. در بسیاری از موارد، پوشش سرامیکی رنگ شما کاملاً ارزش قیمت را دارد. این محافظ عالی در برابر آلودگی ها و خراش های جزئی است، در حالی که نظافت خودرو را بسیار راحت تر می کند. روکش ها برای هر ماشین یا مالک مناسب نیستند. این به نحوه استفاده و مراقبت از آن بستگی دارد.

برخی از تولیدکنندگان و نصب کنندگان پوشش دوست دارند ادعاهای جسورانه ای در مورد توانایی این محصولات داشته باشند. آن ها می خواهند شما باور کنید که آنها یک راه حل عالی برای محافظت از رنگ ماشین شما هستند. این یکی از مواردی است که بازاریابی لزوماً با واقعیت مطابقت ندارد. افسانه های زیادی توسط افرادی منتشر می شود که نمی دانند پوشش ها چگونه کار می کنند یا چگونه باید از آنها نگهداری شوند.

برای اینکه بتوانید تصمیمی در مورد پوشاندن یا عدم پوشاندن وسیله نقلیه خود بگیرید، باید دیدگاه افرادی که آنها را می فروشند و نصب می کنند با تجربه بی طرفانه و دنیای واقعی متعادل کنید. این همان چیزی است که من امیدوارم بتوانم در آن به شما کمک کنم.

آیا باید وسیله نقلیه خود را با سرامیک و پوشش نانو بپوشانید؟

پوشش سرامیکی یک راه حل مناسب برای محافظت از رنگ شما نیست. برای برخی از وسایل نقلیه، زندگی تغییر می کند. پس از چند بار شستشو، تعجب خواهید کرد که چگونه بدون آن زندگی کرده اید. برای دیگران، ممکن است احساس ناامیدی کنید، زیرا فکر می کنید تفاوت بزرگتری ایجاد خواهد کرد. بنابراین کدام خودروها از پوشش سرامیکی سود می برند و کدام خودروها از آن استفاده نمی کنند.

وسیله نقلیه ای که باید روکش سرامیکی داشته باشد:

  • دارای رنگی است که تقریباً در شرایط عالی نگهداری می شود
  • به طور منظم در همه شرایط رانندگی می شود اما مورد غفلت قرار نمی گیرد
  • اغلب شسته می شود ، با تکنیک ها و محصولات مناسب شستشو
  • می تواند از قابلیت شستشو سریع و آسان بهره مند شود

وسیله ای که با سیلانت بهتر است:

  • راننده ای روزانه که مورد سوء استفاده قرار می گیرد
  • بسیار کثیف می شود و فوراً شسته نمی شود
  • به احتمال زیاد دچار خراش یا خراشیدگی شود
  • متعلق به کسی است که نمی خواهد پول زیادی خرج کند
  • وسیله ای که فقط به موم نیاز دارد:
  • خودروی نمایشی که نیاز به حفاظت بسیار کمی دارد
  • ظاهر مهمتر از طول عمر است
  • ممکن است قبلاً بسته شده باشد و فقط نیاز به افزایش جزئی دارد

مزایای پوشش سرامیکی

روکش

همه دوست دارند در مورد جنبه های مثبت پوشش سرامیکی صحبت کنند. همه جا در اینترنت است من فقط در مورد این موارد به طور مختصر صحبت می کنم زیرا یک جستجوی سریع اطلاعات مثبت زیادی را که قبلاً در آنجا وجود دارد، نشان می دهد. به خاطر داشته باشید که اکثر افرادی که اطلاعات پوشش سرامیکی را به اشتراک می گذارند سعی می کنند از تصمیم شما درآمد کسب کنند. آیا آن ها قصد دارند داستان کامل را به شما ارائه دهند؟ شاید…

پوشش های سرامیکی محافظت بهتری نسبت به موم ها یا سیلانت ها، با دستان پایین، ارائه می دهند. آنها همچنین بسیار بیشتر دوام می آورند – معمولاً چندین سال. بسیاری از پوشش های حرفه ای حتی ضمانت می کنند. آن ها خاک و آب را مانند هیچ چیز دیگر دفع نمی کنند، بلکه تمیز کردن آن ها را آسان تر می کند. صافی و انحراف آنها به جلوگیری از علائم چرخش و شستشو کمک می کند.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاوره ی رایگان با شماره ی ۵۵۰۴۰۷۵۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

برای مطالعه ی مطالب بیشتر درباره ی موضوعاتی مانند آبکاری و نانو میتوانید به وبلاگ نانوپلاس مراجعه کنید و پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید.