نانوپلاس

از روکش سرامیکی تا آبکاری طلا!

 بررسی آبکاری های مختلف

به دلیل نیاز و استفاده های زیاد آبکاری در لوازم متفاوت راه های متفاوتی نیز در نظر گرفته شده است ، به بیان ساده، پوشش سرامیکی یک لایه دوم است که برای محافظت از آن روی نمای بیرونی خودرو اعمال می شود. واضح است و هیچ تأثیر منفی بر رنگ آمیزی ندارد، در واقع ، این رنگ را در برابر آلودگی های خارجی محافظت می کند. پوشش سرامیکی همچنین به عنوان محافظی در برابر هر یک از این آلودگی ها استفاده می شود که می تواند ظاهر خودرو را خراب کند.

همانطور که در پست های قبلی وبلاگ نانوپلاس ذکر شد، پوشش سرامیکی جایی است که نانوذرات به هم می پیوندند و یک لایه نازک و ظریف ایجاد می کنند که مشاهده آن غیرممکن است. برای محافظت طولانی مدت از رنگ و نمای بیرونی خودرو به سطح متصل می شود. در این نوشته بررسی می کنیم که چگونه یک پوشش نانو سرامیکی در رنگ آمیزی نفوذ می کند و یک کار رنگ محافظت نشده قبلی را به یک سطح سخت تبدیل می کند.

نکته پوشش دهی اونیکس: پوشش سرامیکی باید حرفه ای باشد، در غیر این صورت و در DIY استفاده می شود، می توانید ماشین خود را با علائم و خطوط دائمی رها کنید. با استفاده از پیوند کووالانسی به طور دائم به رنگ متصل می شود.

چرا محصولات سرامیکی زیادی وجود دارد؟

محصولات حفاظتی متفاوتی برای چرم، چرخ، رنگ، شیشه، فرش و غیره وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که هر محصول تصحیح می کند و به درستی می چسبد، محصولات مختلفی برای انواع مختلف سطوح وجود دارد.

۱۰H به چه معناست؟

درجه پوشش دهی سرامیک ۱۰H با سطح سختی تقریباً الماس ارتباط ندارد، اما میزان فشاری که پوشش می تواند قبل از مشاهده علامت یا خط تحمل کند، تحمل می کند. اگرچه این ممکن است برای محافظت از کاپوت ماشین شما در برابر سنگی که از کامیون کمپرسی در مقابل شما بیرون افتاده است، کمک کند، اما می تواند به کاهش تعداد خط و خش های کوچک، خط خوردگی، پیچ خوردگی و زباله های جاده ای که در کت شفاف شما جاسازی شده است، کمک کند.

محصولات با سختی ۱۰H در حال حاضر به دلیل فناوری نانو یکی از شناخته شده ترین محصولات برای حفاظت از نمای خارجی خودرو در جهان هستند. این فناوری محافظت در برابر فضولات پرنده، اکسیداسیون، آسیب اشعه ماوراء بنفش، خراش و موارد دیگر را تضمین می کند!

نکته پوشش دهی اونیکس: تیم ما توصیه می کند که اگر در منطقه ای زندگی می کنید که مستعد زنگ زدگی است، به عنوان مثال، در هوای سرد یا مناطق ساحلی ، یک لایه پوشش نانو سرامیکی می تواند پتانسیل زنگ زدگی را به شدت کاهش دهد.

چرا فقط از واکس استفاده نمی کنید؟

روکش های سرامیکی از واکس و سیلانت بهتر عمل می کنند و هر دو در حفاظت و طول عمر کوتاهی می کنند. به دلیل فقدان ماندگاری، واکس دیگر بهترین شکل محافظت از نمای بیرونی و رنگ آمیزی خودرو نیست.

نکات پوشش اونیکس برای کاربرد

کار و برنامه آماده سازی مناسب. اگر روکش سرامیکی روی وسیله نقلیه تمیز استفاده شود ، بهتر می چسبد ، به طور صحیح به نواقص و مناطق متخلخل نفوذ می کند و سخت تر درمان می شود.

نحوه نگهداری از پوشش سرامیکی

بهترین روش برای تیز نگه داشتن خودرو با روکش سرامیک این است که به طور مرتب کل وسیله نقلیه را با آب و شامپوی خودرو با pH خنثی بشویید. اطمینان حاصل کنید که شامپوی شما حاوی واکس یا سیلانت نیز نباشد و از روش شستشوی دست دو سطل یک هفته در میان استفاده کنید. همه آن پایان نمایشگاه بکر را دوست دارند، درست است؟ با این حال، آیا تا به حال آرزو کرده اید که آن سطح براق را برای مدت طولانی حفظ کنید؟ خوب، اگر نه بود تعجب می کردیم! در حالی که کارواش های معمولی و نظافت اتومبیل مطمئناً ظرافت و درخشندگی آن ها را افزایش می دهد، کثیفی و چرخش به راحتی به خودروها حمله کرده و درخشندگی آنها را کم می کند. با گذشت سال ها، ساییدگی و پارگی در خودرو شما علیرغم داشتن برنامه جامد تعمیر و نگهداری خودرو، آشکار می شود.

اگر مشتاق حفظ خودرو هستید، راه حل شما ممکن است فقط در نزدیکترین استودیو جزئیات نانوپلاس باشد. در حالی که تکنیک های زیادی برای محافظت از سواری شما وجود دارد ، مانند واکس ماشین، سیلانت های رنگی و فیلم های محافظ، آنچه شما ممکن است به دنبال آن باشید پوشش های نانو سرامیک است. این روکش ها چقدر موثر هستند؟ آیا آنها واقعاً بهترین گزینه برای حفاظت مطلوب هستند؟ بیایید دریابیم!

پوشش نانو سرامیک چیست؟

پوشش سرامیکی یک اختراع انقلابی مبتنی بر فناوری نانو است. اندازه نانو آنها به آن ها اجازه می دهد تا به لایه شفاف رنگ نفوذ کرده و با سطح آن بچسبند و آن را به یک پوشش نیمه دائمی تبدیل کنند. یک پوشش نانو سرامیک با دی اکسید سیلیکون (SiO2) به عنوان ماده اولیه فرموله شده است. بله، همان ماده اولیه مورد استفاده در کوارتز ، شیشه و سرامیک! بنابراین، اگر بخواهیم آن را به زبان ساده بیان کنیم، یک پوشش نانو سرامیک مانند یک لایه شیشه مایع روی سطح ماشین شما است که متبلور می شود و یک لایه محافظتی اضافی و قوی بر روی رنگ موجود خودرو شما ایجاد می کند.

آبکاری طلا

Mantra Gold Coating  به دلیل پوشش ۲۴ طلایی امضا شده توسط فناوری نوآورانه NTGD شناخته شده است. NTGD (Nano Tech Gold Deposition)  یک فناوری نانو ثبت شده است که امکان مصرف کمتر طلا در روکش طلا را می دهد. پروژه های معبد طلایی ما عمدتا به کمکهای خالصانه فدائیان بستگی دارد. فناوری NTGD با کاهش مصرف تا حدود ۵ گرم در متر مربع، مقرون به صرفه بودن پروژه ها را افزایش می دهد. در رابطه مستقیم با این موضوع، بت های با روکش طلا محبوب ترین محصولات در مجموعه نانوپلاس هستند، زیرا رونق و خوشبختی را به ارمغان می آورد. بت های ما با روکش طلا در نمایشگاه های منحصر به فرد ما و فروشگاه آنلاین ما موجود است.

برخلاف روکش طلا معمولی، ضخامت لایه طلا با استفاده از این روش به میکرون و نانو کاهش می یابد. این امر از طریق آبکاری طلا بر روی یک بستر فلزی مناسب، ترجیحاً مس، که بخاطر رسانایی آن مشهور است به دست می آید. آبکاری اولیه مس، صاف و یکنواخت بودن را تضمین می کند که بر کیفیت محصول ما مشهود است. همان را می توان با آبکاری نقره نیز تکرار کرد. ماندگاری محصول نیز به این دلیل تضمین می شود که طلا به جای استفاده از روکش روی آن روکش می شود. محصول نهایی به طور قابل توجهی سبک تر و راحت تر از محصولات پوشش داده شده با روش های معمولی است. گیلاس روی کیک این واقعیت است که طلای رسوب شده از طریق این روش ۱۰۰٪ در هر زمان معین قابل بازیابی است. بازیابی طلا تا ۹۵ درصد از آن آسان است و موجودی ۵ درصد را می توان با هزینه و تلاش اضافی بازیابی کرد، اما به طور کلی توصیه نمی شود. پروژه های آبکاری نانوپلاس با سهولت و کارآیی با استفاده از این فناوری خارق العاده اجرا می شود که کل صنعت را متحول کرده است و برتری قابل توجهی نسبت به سایر رقبا دارد.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاوره ی رایگان با شماره ی ۵۵۰۴۰۷۵۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

برای مطالعه ی مطالب بیشتر درباره ی موضوعاتی مانند آبکاری و نانو میتوانید به وبلاگ نانوپلاس مراجعه کنید و پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید.